Informasjon om TV-forhandlinger med TV 2

Del
Facebook
LinkedIn

Ingen ny TV-avtale – kundene rammes fra 1. mars

Telia må fra i dag (1. mars 2025, kl. 10:00) fjerne TV 2s kanaler og strømmetjenester fra Telia Play, da de ikke har klart å komme til enighet med TV 2 om en ny TV-avtale. Telia og TV 2 har den siste tiden forhandlet om en ny TV-avtale, men ble ikke enige innen fristen den 28. februar. Som følge av dette mister alle Telias kunder og partnere tilgang til valgte TV 2-kanaler og TV 2 Play. Vi beklager så mye ulempene dette medfører.

Oppdatert informasjon om TV-forhandlingene finner du på Telias nettsider:

https://www.telia.no/tv/tv-2-info

Telia ønsker å gi kundene best mulig pris på TV- og strømming

Vi ønsker å gi kundene våre de beste prisene på TV- og strømmetjenester. Telia jobber aktivt for å inngå en avtale med TV 2 som sikrer våre kunder valgfrihet og tilgang til ønsket innhold, på vilkår som er rettferdige for begge parter

Følgende kanaler og strømmetjenester er berørt:

  • Faste TV-kanaler: TV 2 Direkte, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil og TV 2 Nyheter
  • TV-kanaler som kan velges inn: TV 2 Sport 1 og TV 2 Sport 2
  • TV-kanaler i tilleggspakker: TV 2 Sport Premium, TV 2 Sport Premium 2, Hits, Stars og SF-kanalen
  • Strømmetjenester: TV 2 Play (med og uten reklame) og Nordisk Film+ 

TV 2 Play-abonnement

Hvis du ønsker det kan du fremdeles få tilgang til TV 2, men det krever at du oppretter et eget abonnement på strømmetjenesten TV 2 Play. 

Det krever at du oppretter et eget abonnement på strømmetjenesten TV 2 Play. Dette kan gjøres her: https://play.tv2.no/velkommen

Kompensasjon til alle

Alle med TV og Strømming får automatisk 50 ekstra poeng i valgmenyen å velge innhold for.

Se våre andre saker og nyheter